Els reptes del departament de sistemes a l’era post COVID-19
La tecnologia ha jugat un paper fonamental en la pandèmia que hem viscut, i el teletreball, sota les correctes mesures de seguretat, ha marcat el punt diferencial entre les empreses. En aquesta nova realitat que vivim les noves tecnologies han estat, sense dubte, el motor del canvi; accessibilitat i aplicacions que ens acosten malgrat la distància; seguretat en els nostres sistemes d’informació; big data per optimitzar el treball dels rastrejadors; esdeveniments, cursos, i fins i tot classes en streaming per adaptar-nos a una situació mai viscuda.
Avui, Nati Verdaguer, la nostra Chief Operation Officer, ens explica com des de FHIOS, i a través del departament de sistemes, ajudem a les empreses en aquest camí cap a la digitalització de processos, i com, durant els mesos de pandèmia, ens hem adaptat per donar solucions a les seves noves necessitats. Comencem!
Sistemes més propers i potents per a èpoques canviants
El teletreball i la formació a distància han evidenciat que la infraestructura tecnològica de moltes empreses no està a l’alçada de les noves necessitats. Durant el confinament, hem ajudat els nostres clients a continuar la seva activitat, però també ha estat el moment idoni perquè les empreses revisessin, actualitzessin i/o migressin algun dels seus components, i aconseguir així, sistemes accessibles, segurs i escalables. Estem davant un context incert que necessita d’infraestructures potents, personalitzables i, sobretot, que s’adaptin a les noves prioritats d’usuaris i negocis.
A FHIOS som experts en realitzar auditories tècniques gràcies a l’ús d’eines predictives i a professionals que aporten una visió transversal que s’adapta a totes les àrees d’un negoci.
El cloud computing, l’aliat de confiança a l’era COVID
El teletreball semblava qüestió de setmanes, però ha arribat per quedar-se i afermar-se com una part més de la nostra vida laboral. Compartir informació de manera segura fora d’un marc local ha estat vital per l’activitat de les empreses, donant al núvol una importància clau per transferir arxius entre equips i salvaguardar informació important des de la distància.
Si ja utilitzes el cloud, però t’has adonat que necessites millorar la seva gestió o vols potenciar-ho en el teu negoci, el nostre equip pot ajudar-te amb el disseny d’una arquitectura i manteniment d’acord a les teves necessitats.
Assistència: a prop o lluny, tu tries
La resolució d’incidències, dubtes o problemes és clau per poder treballar àgil i eficaçment a l’entorn canviant que ens envolta i que necessita de respostes ràpides i segures.
A FHIOS donem assistència informàtica per garantir la continuïtat de qualsevol negoci, mentre resolem les incidències més crítiques en temps de resposta mínims. A més, ens adaptem al que millor li vagi a la teva empresa, donant assistència in situ, o en remot amb multidioma, multicanal (telèfon, xat, control remot, RRSS, email) i multiplataforma (PC/ MAC/ Portàtils/ Android / IoT), 24 hores al dia, els 7 dies de la setmana.
L’atenció al client, ara més important que mai
Els hàbits que tenim com a usuaris i consumidors han canviat. Des de la manera de viatjar fins a les preferències en les nostres compres o els nostres hàbits d’oci. Els experts asseguren, per exemple, que els consumidors post COVID-19 seran més sensibles als preus, més racionals i més informats abans de prendre una decisió de compra. Aquest canvi de paradigma del Customer Experience, ha deixat palès que les noves necessitats necessiten de noves solucions i, per això, el nostre departament s’ha adaptat ràpidament a aquest escenari canviant, anticipant-se, en moltes ocasions, a les necessitats dels nostres clients. Així, els ajudem a tenir el tracte pròxim i professional que els seus usuaris/clients necessiten, posant sempre al consumidor en el centre.
La seguretat online, el gran risc de les empreses a l’era COVID
El COVID-19 ha estat utilitzat com a arma pels ciberdelinqüents durant els últims mesos, fent aflorar les necessitats de moltes empreses en una transformació digital segura. Tots hem estat més exposats, tant a nivell laboral com personal: la necessitat de treballar des de casa, l’augment de compres online o l’exposició de les nostres dades en les aplicacions de missatgeria o videotrucades, no han fet més que facilitar els atacs cibernètics.
Davant aquesta incerta realitat que molts han aprofitat per atacar les vulnerabilitats d’empreses i persones, el nostre servei de ciberseguretat ofereix una potent anàlisi i diagnòstic adaptat a les necessitats de cada organització, sempre complint amb les normatives vigents (GDPR, LOPD…). A més, i en abastar tot el cicle de vida de la ciberseguretat, identifiquem els riscos amb previsió i detectem possibles atacs abans que es produeixin, reduint notablement els problemes derivats d’això.
Així mateix, conscienciem a les empreses d’aquests possibles atacs i les mesures que han de prendre si detecten una filtració. Una pràctica que, durant el confinament i la nova normalitat, ha evitat molts problemes els nostres clients i de la qual no podem estar més satisfets.
A FHIOS som una consultoria, de manera que si tens clar el que vols, però no saps com aconseguir-ho, estem preparats per donar una solució personalitzada a la teva empresa amb una visió 360º, on la seguretat, la innovació i l’optimització de processos són la nostra prioritat. Contacta amb nosaltres!