NESTLÉ: El gust és nostre (by Fhios)
A Fhios ens agrada recordar que la relació amb els nostres clients ens fa cada dia més grans. Per això, avui parlem de la feina amb Nestlé, un projecte que no hauria sigut possible sense la seva confiança en nosaltres.
El gust de treballar amb Nestlé
L’auditoria SEO que vam signar el 2009 va ser el punt de partida d’una relació que, amb els anys, ha anat guanyant força. El pla inicial consistia en optimitzar el seu web; els bons resultats i la bona sintonia en aquest projecte va derivar en l’extensió dels nostres serveis per Chocolates Nestlé, Nestlé TV i NESCAFÉ Dolce Gusto.
Sandra Monerris, de Relaciones Consumidor y Medios de Nestlé, ens ho explica així: “Des de fa anys, Fhios ens ajuda a consolidar la nostra posició a Youtube estructurant i posicionant el contingut en els diferents canals i llistes de reproducció. Destaco el seu treball meticulós i la seva visió client per a enfortir canals com Nestlé Cocina, canal referent en el món culinari i que creix any rere any en visualitzacions i subscripcions”.
El projecte NESCAFÉ Dolce Gusto
Fhios va entrar al projecte de NESCAFÉ Dolce Gusto el 2014 i des de llavors ens hem encarregat de cuidar la relació: ells ens donen oportunitats i, nosaltres, resultats. Victoria Parra, Ecommerce & Digital Brand Manager NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ens diu que “treballar amb Fhios és treballar en un equip digital multidisciplinari on tots gaudim amb allò que fem”. A nosaltres, Nestlé ens dóna el plaer de treballar amb gusto.
Treballem dia a dia per aconseguir la màxima qualitat en cada tasca, des del Contact Plan fins a l’enviament de les campanyes, passant pels briefings, les estratègies de segmentació, la ideació i creació d’imatge web i la definició i execució de l’estratègia SEO, entre moltes altres. De totes aquestes activitats se’n fan anàlisis i informes periòdics que serveixen per no deixar de millorar.
Les oportunitats creatives i tecnològiques per a tot l’equip han sigut múltiples, i el recent desenvolupament de peces BtoB és la prova dels resultats que podem aconseguir. La relació de l’equip està molt ben cuidada, i aquesta és la primera clau de l’èxit. Tal i com ens diu l’Anna Relats, Business Manager de Fhios, “no som proveïdors; som partners”.