Cas d’èxit Saba: 20 anys al costat del líder de gestió d’aparcaments
La nostra història al costat de Saba comença fa més de 20 anys. Dues dècades plenes de reptes tecnològics, canvis digitals, i millores a la usabilitat dels clients de l’empresa d’aparcaments líder a Espanya.
Avui, el Guillem Fajula, Business Manager de FHIOS que gestiona el projecte, ens dona tots els detalls d’una de les col·laboracions més duradores i estables de la nostra empresa.
Si has buscat aparcament en una gran ciutat, segur que no cal que et presentem a Saba, però, per si vols més dades, t’expliquem que és l’operador industrial de referència en el desenvolupament de solucions en l’àmbit de la mobilitat urbana a 188 ciutats d’Europa i Amèrica Llatina gestionant un total de més de 1.200 aparcaments! Una gran xarxa de mobilitat que necessita sistemes fiables i potents, que puguin resoldre ràpidament les incidències dels seus milers d’usuaris d’una forma àgil i professional. És precisament en aquest repte tan motivador on entra en joc FHIOS a través dels diferents serveis que prestem a Saba, te’ls presentem!
Com a partner IT, donem suport tecnològic a Saba a Espanya, Itàlia i Portugal, 3 dels 9 països en els quals operen. Per això, ens recolzem en els nostres 25 anys d’experiència en el sector tecnològic i en l’atenció al client a través de diferents mitjans. Gràcies a aquest bagatge en el sector, podem dir amb orgull que el marge d’error és mínim i les millores, constants.
Així, any rere any, hem anat optimitzant processos, anticipant-nos a possibles errors i donant solucions cada vegada més competitives i escalables amb l’objectiu de mantenir a Saba entre els casos d’èxit de FHIOS. Juan José Torrejón, gerent d’Operacions IT de Saba, resumeix així aquests anys amb FHIOS com a partner: “El treball diari amb els professionals de FHIOS és àgil, senzill i sempre es mostren molt resolutius. Sabem que podem comptar amb ells per al que necessitem”.
Qualitat, agilitat i professionalitat, les claus del nostre servei a Saba
Encara que puntualment el nostre treball pot abordar altres tasques més específiques, principalment, prestem a Saba els següents serveis:
1. Manteniment de la sala CAC (Centre d’Atenció al Client)
La sala CAC és el lloc on Saba centralitza la seva activitat d’atenció al client i on, diàriament, millora la qualitat d’aquest servei. Des de FHIOS, i perquè Saba es pugui focalitzar de manera exclusiva en l’atenció als seus clients, realitzem un manteniment exhaustiu del hardware i software del lloc de treball dels treballadors del CAC, del servei d’interfonia per comunicar-se amb tots els clients dels pàrquings d’Espanya, Itàlia i Portugal, i del videowall de la sala.
Quan parlem del lloc de treball dels empleats del CAC, s’inclouen totes aquelles eines tecnològiques que puguin necessitar com ara ordinadors, dispositius perifèrics, monitors, material de comunicació, etcètera.
Aquest manteniment garanteix que el nivell de qualitat d’atenció al client d’aquest centre de Saba, situat a la Zona Franca de Barcelona, pugui mantenir-se i que, en cas que hi hagi algun problema tècnic, es resolgui de manera immediata per no interferir en el treball diari dels seus agents.
2. Resolució d’incidències dels pàrquings d’Espanya
Així mateix, donem servei de manteniment de les diferents màquines que gestionen el funcionament dels aparcaments en l’àmbit espanyol. Aquest manteniment inclou les màquines de control, i de comunicació d’entrada i sortida dels vehicles del pàrquing.
D’aquesta manera, quan hi ha una incidència, el temps de resposta és mínim perquè sempre hi ha un tècnic disponible per resoldre-la in situ, de manera que no repercuteixi en el funcionament habitual del pàrquing.
En aquest servei en concret, treballa el nostre personal de STO (Servei Tècnic d’Operacions), SAT (Servei d’Assistència Tècnica) i les delegacions de FHIOS amb les quals col·laborem a escala estatal que donen suport en la resolució d’aquestes incidències.
3. Subministrament de material de hardware i software
A més, facilitem a Saba tot aquell material que puguin necessitar, tant pel que fa a software com a hardware, per al correcte funcionament de tots els seus pàrquings d’Espanya com, per exemple, ordinadors, perifèrics o altres dispositius que facilitin la comunicació interna entre els seus empleats i clients.
4. Monitoratge de servidors
Finalment, i per a garantir que tot el sistema funciona correctament, realitzem el monitoratge dels servidors per tal que, al mínim senyal d’alarma o incidència, es pugui actuar abans que pugui afectar el funcionament normal dels pàrquings.
Saba, aposta per la tecnologia per adaptar-se en temps de COVID
No obstant això, Saba no només s’encarrega de mantenir les incidències a ratlla gràcies al nostre suport, sinó que, com a bona empresa innovadora que és, durant aquests mesos de pandèmia, ha apostat per fer algunes adaptacions en el seu model de negoci per a respondre a les noves necessitats dels usuaris.
Seguint aquesta línia, Saba ha reinventat part dels seus serveis davant el nou escenari i s’ha associat amb almenys 15 operadors de lloguer de vehicles en ciutats d’Espanya, Itàlia i Xile per facilitar la mobilitat compartida. D’altra banda, la companyia ja està utilitzant alguns dels seus aparcaments com a micromagatzems per a serveis de missatgeria, un sector en alça que, sens dubte, ha augmentat moltíssim la seva activitat durant l’era COVID.
Finalment, la companyia també s’ha aliat amb Endesa per la instal·lació de punts de recàrrega de cotxes elèctrics a les seves instal·lacions i dotar d’aquest subministrament a aquells conductors que no disposin d’un carregador privat.
Totes aquestes mesures no fan més que demostrar la constant innovació que experimenta Saba, de la qual esperem continuar formant part, almenys, altres 20 anys més!
Si tu també vols comptar amb un partner de confiança que resolgui les teves incidències i et permeti centrar-te 100% en el teu negoci, no dubtis en contactar amb nosaltres, estarem encantats d’oferir-te la solució que millor s’adapti a les teves necessitats.