CINESA: L’espectacle continua (by Fhios)
El projecte amb Cinesa és un cas d’èxit que no hauria sigut possible sense una bona cooperació d’equips. L’esforç, l’energia i la coordinació han sigut tres constants que han fet gran la relació entre les dues empreses.
Obrint portes a grans projectes
La nostra relació amb Cinesa té història: el 2012 vam començar a treballar en el servei de Helpdesk i suport in-situ als seus cinemes. El bon funcionament de l’equip va convertir-se en una rutina de treball que va obrir les portes d’un nou projecte: el del servei CAU (Centre d’Atenció a l’Usuari).
Una nova etapa
Cinesa ens donava l’oportunitat de treballar en el servei CAU i nosaltres teníem clar que la nostra aposta no podria fallar per cap lloc. Vam dedicar moltes hores i energia a crear una proposta de projecte que pogués donar resposta al més petit dels detalls. Els nostres esforços van donar els seus fruits el març de 2016: Fhios entrava al servei CAU de Cinesa i es convertia, així, en soci tecnològic de la companyia.
A partir d’aquest moment vam fer-nos responsables dels Processos de Suport de Servei de Cinesa, treballant en els àmbits de logística i infraestructura, en la comunicació interna i externa en l’àrea de sistemes i en la definició del flux de treball intern a l’equip.
La transició del servei va ser molt pulcra: el projecte es va posar en marxa en fases setmanals on cada pas nou suposava la consolidació de l’anterior; en dos mesos ja s’havia estabilitzat i es va desenvolupar un sistema de seguiment i qualitat del servei que n’assegurés la millora constant.
Quin és el pont que ens uneix?
Cinesa fa possible la nostra expansió en els camps de la tecnologia i la gestió i nosaltres, a canvi, ens comprometem a no deixar de treballar en el perfeccionament del servei. Els perfils de Business Manager, Service Manager i un eficient Equip de CAU són els pilars del servei que oferim per tal d’assegurar la qualitat de cada tasca.
El servei s’estructura en tres nivells: negoci, xarxes socials i serveis tècnics. La coordinació entre els tres estadis és fonamental per garantir un bon resultat, i el fet que tecnologia i màrqueting treballin tan alineats és la clau de l’èxit d’aquest projecte.